Ss4 doktorum 11.hafta itibari ile yapılabileceğini söylemişti bana, 11+2de kan verdim ben de , firma 10+6da kan almak istedi merak etmeyin yeterisiz diye bilgi veriyoruz en kötü tekrar test verirsiniz demişti hatta, 1 hafta oldu vereli.
Endişelenmeyin tekrar kan vereceksiniz sadece, yeterli veri bulunamamış demek henüz🌸