Anneler 39. Haftamdayım. İlk gebeliğim doğal olarak endişe tedirginlik, korku,kaygı, sevinç hepsi beraber eşlik ediyor . Asıl sormak istediğim son
3 gündür halsizlik yorgunluk baya baş gösterdi
Acaba doğum yakın mi o yüzden mıdır? Genelde enerji geldiği söylenir ama galiba ben de ters etki yaptı