Arzu35 benimde cikolata kistim verdi sag ve sol tarafta 6 cm gecmisti boyutu ameliyat oldum temizlediler amaeliyatimin 4. Ayindan sonra evlendim. 1 yil korunduk sonra bebegimiz olsun istedik ben normal rutin bor kontorle gideyim dedim onda ogrendim ki cikolata kistim tekrarlamis 3.5 cm olmus. Daha sonra 4 ay kadar bir ilac kullandim onu kullanirkende korunmak zorunda kaldik sonra sonu biraktim 2 ayda bir kontrole gidiyordum kistim buyumesini takip etmek icin o kontorlelere giderken prolaktinimin süt hormonumun yuksek oldugunu tesbit etti doktorum 2 ay ilac kulladim sonra hamile kaldim canim suam 32. Haftanin icindeyim kistimde duruyordu hamile kaldigimda.
Korunmayi birakip hemen hemen 1 yil bile olmadan hamile kaldim süt hormonumu erken fark etsek belki daha erken hamile kalirdim ama vardir bir hayir hersey vakti saati gelince oluyor cunku.
Rabbim sanada tez vakitte guzel haberler almayi nasip etsin insallah.