Benim de başalrda sadece dikişti sonra şişme oldu . Sürekli kaşınıyordu .şimdi ikinciye hamileyim kaşıntıya devam .doktoruma özellikle sordum dikişimin nedne böyle oldugunu .vicudun yapıyor ikinci de burayı temizlicem bi kaç gün pansumana geliceksin krem vericem düzelicrk dedi umarım düzelir .