aasl ilk bebeğim 960 gramdı normal doğması imkansızdı, dr ların hepsi kanalda kalır çocuk kendini itemez kalbi durur dediler, o yüzden sezeryan oldum. Ama zaten sezeryan istiyodum ben. İnşallah kardeşim gibi sizde vaktinde doğuracaksınız, moralinizi bozmayın. Küvez süreci anlatabileceğim Bi durum değil o özlem endişe çok farklı , yaradan dayanma gücünü veriyo ama Allah’m yaşatmasın kimseye, bebeğini bekleyenlere de tez zamanda kavuşmayı nasip etsin 🥰 İnşallah sağlıkla vaktinde ayıpsız kusursuz kavuşursunuz🤲🏼aklıma geldikçe dua edicem size hayırlı geceler