siyaahiini Merhaba bayanlar dün doktora gittim 26+6 günlüktüm doktor 28+4 gözüküyor 1300 gram 35 santim dedi ve bebeğin ters dedi 4. dogumum hep normal doğum oldu ilk defa böyle bebek ters denildi bu haftalarda ters olup dönen varmı tabi Allah emri ama 4. dogumdada sezaryan olmak istemiyorum ☺️
Deta siyaahiini daha çok var doğuma kaç kez döner kafa aşşağı gelir Bi sonra ki kontrol de Bi bakmışsınız gene ters 36 ya kadar dönmesi kolay 36 dan sonra artık tersse dönmesi zorlaşıyor.
excitedmom- siyaahiini o haftalarda dönmüştü sonra 34. Haftada gittim baş yukarda artık dönmesi çok zor demişti doktorum alani daraldi bide omzuna kordon hafif takılmış dönmez dedi bir hafta güzel yürüyüş yaptım sonra gittim baş asagdaydi. Son ana kadar dönebiliyor yani
Siyahgul siyaahiini bende 28 haftaya girdim banads ters dedi doktor normal mi bu durum sezeryan olucam
elmaelmaelma Doğuma yaklaşık 3 ay var, o sürede kim bilir kaç kere daha değişir pozisyonu. Doktor bilgi vermek için söylemiştir, doğuma bu pozisyonla girersin anlamında değil.
Ceyba Daha bugün gittim 26+1 deyim makat geliş dedi ama bebekler genellikle 28. Haftalarında dönerler dedi dönmezse sezeryan olur demişti
Deta Ceyba Bi tehlikeniz yoksa sabah 10 dakika akşam 10 dakika secde pozisyon da kalıyorsunuz doktorum bana demişti ve öyle döndü 33+5 deyiz bizde. Biraz bel ağrısı oluyor ama normal dedi doktorum sizde doktorunuza danışarak deneye bilirsiniz 🙏
siyaahiini Siyahgul 3 gün önce gittim tekrar 29 haftalık olduk dönmüş çok şükür insalah sizinkide döner
ttazeannee Siyahgul 34 e kadar dönmesi normal kafası aşağı dönen bebek bile tekrar yukarı dönüp tekrar aşağı dönebiliyor siz kontrolleri ihmal etmeyin niçin sezeryan olacaksınız dönmediği içinse eğer devlet hastanelerinde gebe okulları var belli egzersiz ve hareketlerle çoğu kişinin bebeğini döndürüp normal doğum yaptırabiliyorlar gebe okulunu tavsiye ederim
Altunertn Bnmki 32 tersti 37 de düzeldi şuan 39 oldum inslh donmemistir içinizi ferah tutun çok erkn sizin
Siyahgul siyaahiini bugün çikolata yedikten snra tekmesini yukarımda hissettim döndü mü bilmiyorum doktor normal diyor bilmiyorum artık
siyaahiini Siyahgul bende tekmeleri hep alta hissediyordum suan hep üste insalah dönmüştür sağlıcakla gelsinler
Canseltkl siyaahiini Banada 28.haftada ters dendi 32 haftada kontrole gittiğimde normal pozisyon almıştı canım sen gönlünü ferah tut.