Sevvalll42 Yine test yapsammı diye aklıma giriyo şeytan ama biyandanda hevesim kalmamış yine yok gibi hissediyorum ama bi yandanda alt karnımda garip bi ağrı var kaç gündür yapsamda çıkarmıki bilemedim 🙁 sıkıldım artık cidden 7 aydır offf😣
Merve-metin Sevvalll42 bekle gecikmeyi canım erken test yapmak daha çok stres moral bozukluğuna sebep oluyor gecikme olunca yap kesin sonuç alırsın hiç değilse
mrvakcn Sevvalll42 benim de adetim bir gün gecikti hemen eczaneye koştum negatif çok acele ediyoruz ve stres yapıyoruz galiba :(
Pnrdrsn Sevvalll42 benim de 7 gün var yarın yapicam erken test duramiyor insan siz de yapabilirsiniz 5 gün çok fazla bir zaman değil varsa silik de olsa çıkar .. geç döllenme değilse tabi
Sevvalll42 Pnrdrsn işte çıkmıycak diye korkuyorum oyüzden yapasım gelmiyo ama bakalım belki alır yaparım yarın
fatmanurrr95 Ben reglime 2 gün kala test yaptım hemen gözüktü. Ama 1 sene boyunca her ay yapmıştım o olumsuzluk hevesin kırılması falan çok zor. İlk kez o ay yapmadım ve kafamda kurmadım ve oldu 😊 şu an 25+3 üm 🥰
Pnrdrsn Sevvalll42 ben az önce kaset test yaptım çıkmadı .. 🥹 bat 19 Mart daha 6 gün var aslında. Bugün de kasık ağrısıyla uyandım. Bı de çok uyuyorum. İnşallah testi erken yapmışımdır🙏🤲🤲
Sevvalll42 Pnrdrsn daha erken olabilir inşallah vardır bide erken gebelik testiyle deneseydin benimde 4 gün var almamak için zor duruyorum üşeniyorum gitmeye
Pnrdrsn Sevvalll42 alma alma bu sefer negatif görünce erken yaptım diyo insan şüphe gitmiyo ☺️😄 gününü bekle sen sabırlısın anladığım 👍
Sevvalll42 mrvakcn ozaman bekle 10 gün geçsin bazılarında 10 gün geçmeden çıkmazmış geç döllenmede olabilir yda normalde olabilir yani %50 ihtimal