Semakutlu40 Kızlar 30 haftaya yeni girdik ama gelişimi durmuş 2 doz akciğer geliştirici vurdular 1200 Gr henüz bebek bu durumu yaşayanlar varmı
aasl Semakutlu40 Aynı durumu şu an ben yaşıyorum ve hastanede yatıyorum. Ciğer geliştirici iğne falan oldum. Erken doğum riskim var bebeğimin karnı geri 1200 gram. Allahım sağ Salim bebeklerimizi kucağımiza almayı nasip etsin. Çok korkuyorum
Lilaaaaaa Semakutlu40 kendi doktorum da 30. Haftada dogum yapmıştı. Bebegi bi süre küvezde kalmis suan iyiymis
Semakutlu40 aasl kaç haftaliksin bende de öyle karnı geride dedi 2 hafta içinde alabiliriz dedi bende çok korkuyorum kuveze alacaklarmis direk
aasl Semakutlu40 Karnı gelişmemiş. 2 buçuk hafta olunca gerilik hemen yatırdı. Şimdi serum takıldı. 32-34 hafta arası alabiliriz dedi. Çok korkuyorum hiç kilo almamış. Büyük ihtimalle kordon düğüm olmuş ondan dolayı böyle olmuştur dedi doktorum. Size ne yaptılar iyi misiniz?
aasl Semakutlu40 Karnımdan değil de kolumdan falan iğne yaptılar. Eğer duzelmezse 32. haftada alabilirlermiş. Sana ne dediler
Semakutlu40 aasl bana hergun vurulmak için iğne yazdılar günlük iğne yapıyorum evde 2 gündür de ciğer geliştirici yaptılar heran alabiliriz diyor her sabah nst cekilmem gerekiyormuş