aytencelik merhaba, ben 2019 Eylül ayında doğumumu o hastanede gerçekleştirdim. Onur bey yaptı dogumumu sezeryanla. Odaların kimisi küçük kimisi güzel bana en dip dar oda denk gelmişti çok az insan sığar. Ama hemşireler doğum sonrası ilgilenmeden memnun kalmıştım. Şuan nasıl bende bilmiyorum. Sizde ceysu hanıma gidiyormussunuz memnun musunuz ilgi yaklaşımı nasıl acaba