Hanımlar bursa da herhangi bi devlet Hastanesi’ne giden memnun kalan var mı şehir Hastanesi’ne randevu almaya çalışıyorum hiç bı güne randevu çıkmıyor. Bu benim ikinci gebeliğim birincisi özelde oldu çok memnundum ama bu sefer devlete de gitmek istiyorum doğum ücretleri ozellerde şaşırtıcı derecede yüksek açıkçası vermek istemiyorum o parayi. Daha 8 haftalık hamileyim hiç bı doktora muayeneye gitmedim