Herkese merhaba. 22 Mart için planlanan sezeryan doğumum olacak. Hem heyecanlı hem de haliyle biraz gerginim. Sizlerin önerisini almayı çok isterim. Doğum sonrası ne kadar kanamanız olmuştu, ne tarz kıyafetler tercih etmiştiniz gibi tecrübelerinizi de paylaşırsanız çok sevinirim. Şimdiden herkese teşekkürler 🌸🌸 (spinal anestezi ile yapacağım bu arada)