Artık 2 haftadır soğuk algınlığı, boğaz ağrısı, yüksek ateş vardı. (Ateş 1 gün 38.2 oldu acile gitdik serum verdiler düşdü sonra olmadı) ama geçmeyen öksürük ve boğaz ağrısı🥺🥺 yaptıklarım strepsils, ballı süt, pekmez, sıcak limonlu çay şuan iyiyim öksürüğümde azalmış kimi, bide bol sıcak su için tuvalete gidin