Denizkuliy Benim bebek 7haftalık bir kızımda var. Olmayanlara nasip Inşallah benim 22yaşım var ama mayısda 23olacak ben şimdi 23den mi bakmalıyım yoksa 22den yaş olarak bilenler varsa lütfen yazsın 😊🙌🏻
Badeveannesi Denizkuliy ben oğlumda tuttuğu için şimdi çin takvimine göre baktım o ayda hamile kaldım sonuç kızım olucak tuttu