Mardinbaby_ bizde 30+2 olduk bugün. Tüm süreci özel hastane de sürdürdük. Doğumu da özel hastane de yapmayı planlıyoruz. Devlet Hastanesi’nde babayı kontrollere bile almıyorlar. Çok saçma. Ama tabiki özel hastane fiyatları da uçmuş durumda. Herkes için hayırlısı bu ekonomik krizde.