Gul_se77 valla mecbursun bi yerde ilerleyen zamanlarda başına daha kötü bela olur
Ben kendi doktorumun verdiği ilaçları kullanmazsam beni mahveder en ufak bir şeyden bile verdiğini kullanmadığımı fln anlıyo bebek için işi şansa bırakma durumunuz yok
Ben ihmal ettim ve baya ilerledi bu enfeksiyon öyle sinsi ilerliyo ki böbreklerime kadar ilerledi az daha doğuruyordum o gündür asla ihmal etmem gerektiğinde kusa kusa içiyorum ilaçları bebeğim ve benim için ne kadar erken müdahale edilirse o kadar iyi