Selam kızlar 24+2 göbeğim birkaç gündür göğsümle arasına elim girecek şekile aşağıda duruyor bacaklarıma baskı yapıyor bu normal ama göbeği aşağıda olan var mı daha önce doktora sordum rahim büyüdüğü için öyle dedi ama içim hiç rahat değil bugün sağlık ocağında ki ebeyle görüştüm bebeklerde hareket var mı dedi çok şükür var kıpır kıpırlar ama ben rahat değilim