Tugceibo Merhaba arkadaşlar o kadar kötüyüm ki uyuyamıyorum hiç bir şekilde bir gün hastanede yattım rahat edemiyorum orda da eve gelince de duramiyorum çubuk kraker bi işe yaramıyor 7 haftalık hamileyim midem de hiç bişey Yok lütfen yardım edin bi çözümü Yok mu 😢😢
Istahsizanne Tugceibo havuç ve ekmek biraz iyi geliyor ama genel olarak hiçbir şey yardımcı olmuyordu bana da :( 5. Aya girene kadar azalmamıştı malesef :( yoğurt çorbası da içebilirsin az az.
RumeysaAkd Tugceibo bende çok çektim hiç birşey iyi gelmedi ama 4.aya girdim ve Allah’a çok şükür geçti ondan bundan yiyerek midene neyin iyi geldiğini sen bulucaksın herkesin midesi farklı sakız limon ve sade sodanın içine limon sıkıyordum bana iyi geliyordu
aysecakir Tugceibo leblebi ve limon bana iyi geliyordu, rabbim yardımcın olsun canım zor bir dönem ama geçiyor o günler de 🤲🏻
Tugceibo RumeysaAkd teşekkür ederim bilmiyorum şuan ne iyi geliyo bulamıyorum ne içsem ne yesem kendimi lavaboda buluyorum çok kötü bi durum allahım sabır versin
Tugceibo Mahmuredmrkl teşekkürler öyle iştahsızlık var ki sakız çubuk kraker herşeyi denedim bişey iyi gelmedi bunu da denerim
Yasmin41 enfla portakal suyunu her içtiğimde geri çıkardım ben mide ekşimesene portakal domates iyi gelmiyor yani portakal biraz sakıncalı gibi bana hiç iyi gelmedi canım
mrsdoruk Tugceibo canım zencefil limon kaynat iyi geliyor. Bir de yanında tuzlu şeyler bulundur cubuk kraker vs gibi
Gzmocl Tugceibo dramamine ilacini doktorun onerirse onu kullan. Sabahları yataktan kalkamadan geceden yanina ekmek kraker koy sabah ye o biraz rahatliyo ben cok kotuydum 4 gece hastanede yattm bilirim halini ALLAH kolaylik versin