Ecemp1610 Bebişleriniz kaç kiloydu acabaaa 32+2 2100 gr benimki doktor birazcık önde ama iyi dedi merak ettim 🐣
Azra8Engin Ecemp1610 bizde bugün 32+2yiz yarın kontrole gideceğim ne kadar oldu merak ediyorum. Ama bizim kız minyon olacakmış biraz. 29+3de 1150 gramdı
Ecemp1610 Azra8Engin sağlıklı olsun sınırlar dahilinde az fazla sorun değil o minnoş kız olcak demek ki 🥹🐣🌸
Azra8Engin Ecemp1610 doktorum hep sağlıklı haftasıyla uyumlu ama az minyon dedi. Sağlıklı olsunlar da🥰🩷
Giztobello 32+0 2 kilo 169 gramdu bu cumartesi kontrolüm var 35 hafta dolmuş olucak bakalım. Bir de sancılar başladı bu hafta bu kasılmaları yaşayan var mı acaba regli sancısı gibi