Tubitumum Benimde 5+0 uygulamaya göre hala doktora gitmedim bebeği görenildinizmi sadece keseyimi acaba
ymryzc0 Bende bugün gittim SAT a göre 6+0 ama kese ultrasonda 5+3 gözüktü 8mm görüntüsü var mı ultrasonunuzun nasıl gözüküyor 
gunesveguney ymryzc0 güzel gayet 🥰bende son adete göre 6+3 üm ama doktor 5+3 olduğunu söyledi kese 13 mm benimde cumartesi kalp atışı için gidicez