Kızlar bugün 38+5 den çatı muayenesine gittik bebeğin kilosuda 4kilo 18 gr maşallah benim tosun zaten birazda önden gidiyordu kilosu da
4 kilo olunca doktor normal doğum için riske atmak istemedi sezeryan için tarih aldık 🤗
Ya aslında başından beri normal doğum isteyip ve normale odaklanan bir insandım şimdi napıcam bilmiyorum Allahın izni ile 18 martta sezeryan ile oğluşumu kucağımıza alıcaz 🩵🙏🏻🙏🏻🙏🏻