denizzozkan kızlar bir dahaki ay detaylı ultrason var benim doktorum yapmıyor devlette haziranda sıra var ağustosta doğumum var zaten özellerde fiyatı ne kadar bilgisi olan var mı
seval1 denizzozkan bende özel kliniğe gideceğim benimde doğumum Ağustos da detaylı ultrason çok korkuyorum umarım güzel şeyler söylerler
denizzozkan seval1 allahın izniyle bir şey olmaz inşallah doktorun zaten aylık rutinlerde bir şey görse söylerdi gelişimi hakkında
Betul-97 denizzozkan 24.haftaya kadarmış 22.haftada gidilmesi daha iyi dediler bende 5 nisana randevu aldım