Gggg-12 Kızlar tekirdağa sevk edildim 2 hafta yatarak antibiyotik tedavisi başlaycaklar bol bol dua edin yola çıkıyorum.
Ecemp1610 Gggg-12 neden oldu enfeksiyon mu ve nerede yaşıyorsunuz acaba bende Tekirdağdayıö da normalde hangi hastaneye gidiyordunuz
tatlibebegim_ Gggg-12 dün konuşmuştuk sanırım bebeğimin kafası doğum kanalındaydı baskı yapıyodu diye, sağ salim bebeğini kucağına alırsın inşallah su sızışı neden oluyo acaba benim iç çamaşırım sürekli ıslak ama doktor öyle bişey olsaydı farkederdi heralde dimi
Fulya1993 Gggg-12 tam 34 haftalık dogim yaptım ciğer geliştirici vuruldum 3 gün sonra doğum yaptım bir kaç gün önlem amaçlı kuvezde kaldı pandemi zamanıydı biraz ondan da oldu yani aslında çok erken bir hafta değil merak etmeyin