Kahvemsi-05 Kızlar Normal Doğumdan Sonra Ve Sezeryandan Sonra Göbek Çok Kalıyormu Ve Kaç Ay Kalıyor Bilgi Verirmisiniz?
Vandb Kahvemsi-05 normal yada sezeryan farkettiğini düşünmüyorum yapıyla alakalı bir durum bence. Benim sezeryan sonrası göbeğim hiç kalmamıştı sonrasında sporlada kasa çevirdim. Ama normal doğum yapıp göbeği hiç gitmeyen tanıdığımda var
2bebelianneee Kahvemsi-05 Ben normalde göbek bölgesinden çok kilo alan biri değilim doğumdan sonra da gobegim hemen toparlandı az bir ayva gobegim kalmıştı onu da spor yaparak toparladım kişiden kişiye tamamen değişiyor bence
Mommmmy Kesinlikle genetikle alakalı olduğunu düşünüyorum. Benm sezeryandan sonra hiç kalmadı göbeğim herkes çok şaşırdı hatta. Ama normal doğum yapan arkadaşımın vardı göbeği çünkü annesinde hala hamile gibi .yani anneniz nasılsa öyle olacaksınız gibi
Vandb asennaa ben 1.5 Ay içinde 12 kilomu vermiştim hemen eski kıyafetlerime bebeğim 40 günlükKen giymeye başlamıştım