Merhaba, hamileliğimi bildirdiğim günden beri ik birimimiz günde 7,5 saatten fazla çalışamayacağımı bildirdi. Aya bakmıyor 1 aylıkta olsan 5 aylıkta bu bir yasal süreç ve bunu uyguluyolar. Mesela ben sabahları 1,5 saat geç gelerek kullanıyorum hakkımı. Bu saat aralığı siz kalmış