Havos32 Kızlar merhaba d vitamini ve omega kullanıyor musunuz kullanıyorsanız hangi sıklıkta alıyorsunuz 20 haftalık gebeyim dr doğuma kadar hergün kullanmamı söyledi ama bana fazla gibi geldi bilemedim :)
Aybukgeg Havos32 hamileliğimin başından beri d vitamini kullanıyorum 12. Haftadan itibaren omega ve demir ilacı eklendi 21.haftamdayım.Her ay düzenli tahlil yaptırıyorum değerlerim düşüktü zaten ama yinede bebek sizinkini kullandığı için düşürmesin diye takviye veriyorlar çok normal o yüzden
Boncukk123 Havos32 ıkısını de kullanıyorum her gün doktorum bittikçe başka formunu yazıyor canım eksıklık görüyorsa kanında o yüzden veriyordur