Tugba_turk46 5 Mart’ta adet oldum 10nda bitti bugün biraz akıntım ve sancım var acaba yumurtluyor olabilir miyim ne zman başlamalıyım ovülasyona
Boncukk123 Tugba_turk46 hemen başlamalısın bence canım adet biter bitmez yumurtlama oluyor mu bilmiyorum ama takip ederek anlayabilirsin onu hemen temin edebilirsen eğer bugünden başla canım 🌸