Cceylann01 Şuan hastane odasından yazıyoruk çok şükür doğurdum darıaı bekleyen annelerimin başına olsun
Dnmzzeda Cceylann01 Sağlıkla büyüt inşallah 🙏 Sürecin nasıldı , nişan geldi mi geldiyse ne zaman geldi , suyun geldi mi öylemi gitt. Kaç saat sürdü detaylandır bizi ☺️☺️
Cceylann01 Dillloooo 38 haftalık sezeryan dogum yaptım bebegim kanala girmişti o yüzdem erken aldı dr risk2 atmak istemedi
tatlibebegim_ Cceylann01 zorunlu sezaryen mi kendi isteğinizle mi oldunuz, bende 32 haftalığım bebeğimin kafası doğum kanalındaymış sizin ki ne zaman girmişti
Cceylann01 tatlibebegim_ 30 haftalıkken baş aşagı duruyordu 35 haftalıkken kanala girmişti 37 de tam sezeryan dikişin altındaydı zorunlu olarak 38 de aldı yoksa dikişlere zarar verir dedi