SR2212 Merhaba hanımlar. Benim geçen ay iki ay reglim gecikti. Şubatın 19u regl oldum. Fakat martın 8den kahverengi akıntım var. Önce regl olduğumu düşündüm ama bu kadar erken olmaz. Böyle bir şey yaşayan oldu mu?
Elif8- SR2212 Merhaba umutlandırmak istemem ama ben yeni hamile kaldığımda yerlesirken çamaşırimda görmüştüm sadece 1 hafta sonra öğrendim zaten hamis olduğumu
Dunyammmm Aynı şeyleri yaşıyoruz canm ya benmde son adet tarihim 18 şubat ve martin başından beri kahverengi açık renk akintm var neden oluyo acaba ya bukdr uzun sürdü bide
SR2212 Dunyammmm sizdə durum nasıl? Ben daha regl olmadım. Bazı belirtilerim hamileliğe benziyo ama test yapmadım daha