Boncukk123 bilgeeS ben yemiştim ama bunun için haftan da çok önemli bence ilk 3 ay içinde yemiştim 2 sefer sonra mide yanmalarım başladı ağrısı oldu falan tövbe ettim sonra çok kötü yapmıştı beni tavsiyem çok az ye canım
annelik_4 bilgeeS ben ilk aylarda çok yedim ama bilindik bı yerdi bizim alıp yediğimiz bı abla yapiyodu şükür bsy olmadı hemen hemen hergun yerdim🙂
Hazal966 bilgeeS yenir 3-4 kere yedim ben. Sadece bilindik markalardan yemeye özen gösterdim genellikte komageden yedim😀😀 can bu istiyor bazen😂