newmommk Allah’a ne kadar şükretseniz az kalır, Rabbim aratmadan size bir değil iki tane vermiş hemde. 7 yıllık evliyim, daha yeni nasipse hamileyim. Muhakkak benden kötü durumda olanlarda vardır ama herkes yaşadığını bilir. Kaç doktor gezdim, tüp bebek, başka sıkıntılar, etrafın cahil konuşmaları. Şuan Allah bağışlarsa 22 haftalık hamileyim, ödüm kopuyor bir şey olur diye. Tabi ki çocuk büyük çok büyük sorumluluk ama biz elimizden geleni yapacağız, duamızı edeceğiz gerisi takdiri ilahi. İnanın olmaması çok daha acı. İnşallah sizde en kısa sürede atlatırsınız, alışırsınız. Daha hiç bir şey yok sadece kese varken usg fotoğraflarını severdim. En son geçen hafta gittik, eli yüzü belli olmuş iyice. Bence bir kadının yaşayacağı en güzel duygu. Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah.