Witheyll Kızlar ara ara sancilarim oluyor sonra hiç olmuyor bugün tam 9 ay olduk doğuma on gün gösteriyor hafif belirtileri yaşıyorum beş dk da bir kasılmam olmasına rağmen şimdi hiç sancım yok bu durum normal mi acaba
Dnmzzeda Witheyll Benim de son 17 durursa 😂😂 sürekli sertlik var bugün yatıyorum kalkıyorum toplanıyor devamlı
1prenses1prens-moms Witheyll son 25 benimde ara ara bebek biyerde toplanıyor ve kasik ağrım bel ağrım oluyor ilk dogumumda suniyle başladı hic sanci vs olmadı doğmak istemedi resmen oyuzden bilmiyorum da bunlar dogum için sanci belirtileri mi ki
Boncukk123 Witheyll doğum başlıyor olsa 5 dk bir kasılman olsa bile şiddeti giderek artması lazım canım bir anda bitiyorsa gerçek doğum sancısı değildir o ya da alıştırma yapıyor bebiş yakın zamanda gelecek 🌸