_tugcee benim gözlemlerime göre 3-4 haftadır cinsiyetini öğrenen annelerin hep oğluşu oluyor 😍😂 ben de Aralık ta hamile kaldım, benim haftalarıma yakın olanlar hep erkek 😂 ama cinsiyetini çoktan öğrenmiş 25-30 haftalık ve daha fazlası annelerin hep kızı oldu 😬 tabi bu benim gözlemim 🥰