Doktorunuzun önerdiği her testi yaptırmalısınız. Bizler bilir kişi değiliz doktorlarımız bilir kişi, şeker yüklemesinde de ekstrem bir şeker değil, bir kaç dilim baklavanın şekerini alıyorsunuz. Bahsedildiği gibi zararlı bir uygulama olsa profesörler, doktorlar bunu önermez. Gebelik şekeri fazlasıyla tehlikeli, dolayısıyla yaptırmamanız az bir miktar şekerden daha tehlikeli.