972024 Arkadaşlar selamın aleyküm ben oksapar 4 bin iğne kullanıyorum ama sigortamız olmadığı için çok pahalıya alıyorum 1040 lira sadece on tane iğne bizi çok zorluyor kullanıp elinde olan verebilecek gönderebilecek olan varsa çok dua ederim
972024 Mom23H çıkarttım rapor ama sigortamız olmadığı için birşey değişmiyor 1040 lira çıkıyor ücreti sürekli oda bizi zorluyor
Mom23H 972024 Çok haklısınız Allah yardımcınız olsun kaçıncı haftadasınız elimde keşke olsaydı da yollasaydım
972024 fadiyee nasıl alıyorsunuz sigortamız yok ama rapor yaptırdım geçen gün doktora sonra eczaneye gittim sigorta yoksa hiç bişey değişmez dedi tc falan istedi değişmiyor dedi rapor sigorta yokken farketmiyor dedi sizin sağlık sigortanız falan mı var acaba