Selam kızlar 30. Haftaya girmek üzereyim 2 gün iyiyim diğer gün halsizim ya gaz sancım ya karın agrım oluo yatıyorum (bulantılarım devam birgün ilaç unutursam yanıyorum zaten orası ayrı ) evden çalışıyorum o bile zor gelmeye başladı şımarıklık yapmak istemiyorum ama böyle hissediyorum sizde durumlar nasıl💙