Merhaba, 4 martta çocuğumu detaylı ulturosonda gördüm. Herhangi bir sıkıntısı yoktu ancak 8 martta doktorum suyunun azaldığını ve yatış vermesi gerektiğini söyleyerek beni hastaneye yatırdı. Ayrıca crp değerim 10 15 aralarında değişiyor vücudum da enfeksiyon mevcut. Çocuğun sivisi normalden az. Ama yirtik yok
Antibiyotik aliyorum oscapar ve corasprin kullanıyorum. Serum veriyorlar. Bu durumu daha önce yaşayan oldu mu? Kaçıncı haftada doğum yaptınız.