Zeynomsu
Çirkin yorum mu? Sen daha çirkin ayırt edemeyecek kıvamdasın anlaşıldı. Sen insanların neden burayı hala kullandığına laf ederken çirkin değilsin. Ben sana neden kullandıklarını anlatınca mı ‘çirkin’ oldum.
Forum kurucusu sen misin? İnsanların kaç sene kullanıp kullanmayacağı sana mı kaldı? İzin belgesi alıp gelsinler mi? Ya da gelelim mi? Beden sağlığım, hamileyim kelimlerini öne süren sensin. Ben yazınca mı ‘hamileliğim sana mı kaldı’, oldu. Hormonlar fena tavan yapmış güzelim 😍
Ayrıca koskoca kadınsın ‘salça’ nedir, Allah aşkına 😀