Fatma44 Kizlar 3gundur aşırı oksuruyorum her oksurmemde karnımın sağ tarafına sanki bıçak saplanıyor yirtiliyor sanki.dun doktor a gittim kaslar geriliyor yirtiliyor dedi öksürük şurubu verdi.ama dayanılmaz bı ağrı bu öksürük için tavsiyeniz varmı?
Yagizinannesi_ Fatma44 Elma suyu kaynatıp içebilirsin. Pekmez iyi gelir ve acılı tarhana bol bol su geçmiş olsun