Kbraerglu Kızlar merhaba. Ben 4buçuk haftalık hamileyim. Bugün doktor kontrolüne gittim. Çok hafif ağrım oluyor arada. Ama ne kanamam var ne düşük riskim. Ancak çalıştığım için doktorum progestan ve düşük önleyici iğne yazdı. Böyle olup kullanan var mı ??
Handan_as Kbraerglu merhaba. Benim önceki gebeliğimde bebeğimin kalp atışı düzensizdi o yüzden kullanmıştım ama 7haftalıktı. Bence tedbiren kullanmakta fayda var. Ben de dün kan verdim beta 35çıktı. Ben de 4+3 teyim. Sizin beta kaç çıktı?
sedaaa- Kbraerglu benimde tüp bebek 5+4 şuanda transfer sonrası her gün progestan dex kullandım. Bebeğin tutunmasına yardımcı oluyor ♥️
95papatya Kbraerglu Bende kullandım 5 haftalık hamileydim kanamam vardı az az oluyordu öylelikle kullandım 1 aylık sonrasında zaten çok şükür bi sorun olmadı
Kbraerglu Handan_as benim şuan 4500lerde 2 hafta sonra bir sorun olmazsa kalp atışı duyulur dedi doktorum
Kbraerglu O zaman kullanayım birkaç kişi boşuna kullanma ne gerek var riskli bile değilsin bebek zarar görür falan dedi endişelendim. Etrafımda kimse kullanmamış bir de
Burcuakcay Kbraerglu doktorunuz ne öneriyorsa onu yapın 6 haftalık gebeyken çalıştığım için progestan önerdi doktorum ben de önemsemedim ağrım kanamam yok diye şuan 11 haftalık gebeyim ve kanama odağım oluşmuş ağrım da cabası.. keşke daha önce kullansaydım
Kelebek2021 95papatya bende aynı durumdayım günde 3 defa fitil şeklinde kullan dedi kanama varken nasıl fitil kullanıcam bilemedim
Leyla81 Kbraerglu nasıl kullanacağınızı söyledi mi bende 23 haftalık hamileyim söyledi ama unuttum nasıl kullanacağımı
Kbraerglu Leyla81 söyledi canım akşam yatarken iç dedi gündüz de çalıştığım için içme vajina içine fitil gibi koyup 20 dakika uzan bu şekilde devam et dedi. Baş dönmesi ve uyku yapıyormuş
lena1234 Benim de hiç kanamam olmadı ama ağrım vardı. Yerleşme kanaması olduğu için iki hafta ilişki yasakladı. Üç hafta pro kullandım
Leyla81 Kbraerglu bana sanki vajinadan dedi gibi bir hafta sabah akşam dedi sonra 1 e indirirsin dedi ama vajinadan mı ağızdan mı onu hatırlayamıyorum emin olamıyorum vajinadan alsam bebeğe zarar gelir mi diye korkuyorum bilemedim
lena1234 Leyla81 hem ağızdan hem vajinadan alınabiliyor canım. Çok mide bulamtım olduğu için bana vajinadan verdi