_mom92 Neden olmasın ki riskli bı durumunuz yoksa ben ilk hamileligimde tansiyon sorunum vardı yukseliyodu o yüzden 2.dozu yaptirmamisti doktorum ama Çarşamba günü randevum var doktoruma sorcam yaptır derse yaptiricam buna eczane değil doktorunuz karar verir en iyi