Papatyakokulukiz Merhaba kızlar bugün detaylı ultrasyonumuzu çektirdik . Hersey normal dedi kalbinde hafif bir parlaklık gördüm dedi . 1 ay sonraya tekrar randevu verdi doktorum . Başına gelen var mı acaba ?
SCtrhp Merhaba bana da kalbinde parlaklık var dedi fetal ekoya yönlendirdi dün gittik prof Dr baktı hiç bir sıkıntı yok dedi detaylının üstünden 2 hafta geçti Bebek büyüdükçe kayboluyormuş