ebrarmom08 Kızlar günlerdir akıntım olduğu için günlük ped kullanıyorum. Bugün pedi dolduracak kadar sarı akıntı gelmiş ve 5 den beri karnım ara ara sancılanıyor. Ben daha önce su gelmesi nişan gelmesi yada bu sızan birşeyler oluyomuş ya onları yaşamadım. İdrar yolu enfeksiyonum var 2 aydır. Antibiyotik kullanıyorum. Sizinde bu haftalarda akıntınız bu kadar arttımı yoksa sıkıntılı bir durummudur. Ben napsam bilemedim randevum cuma günü 🙈
Ezgi12348 ebrarmom08 akinti bitmiyor ya sorma mahfetti beni aylardır hep tekrarlıyor iç çamaşırım batıyor su yada Nişan degil canm bana doktorum ped takma sık değiştir iç çamaşırını dedi
ebrarmom08 Ezgi12348 ya bazen kokulu oluyor rahatsız oluyorum mecbur takıyorum sık sık değiştiriyorum ama onuda.
ateenmommy Enfeksiyondan kaynaklı yoğun akıntı ve sancılanma yaşıyor olabilirsiniz, doktorunuza danışın derim, enfeksiyon erken doğumu tetikler.
ebrarmom08 ateenmommy evet benze öyle tahmin ediyorum ama ilaç kullanmama rağmen bir yol kat edemedik
Dlst Hamileliğin başından beri bende çekiyorum enfeksiyon fitil antibiyotik kullandım aska geçmiyor 26 haftalığız bi çözüm bulamadım