buse7272722 Surprizbebek1 umrumdadegil Minnakbiri tesekürler hanimlar 💗 Asilama 10. günüm igne 11. gün insallah güzel sonuc alirim meraktan gidiyorum 2 yildir olmuyor bebegimiz ilk asilama
Surprizbebek1 buse7272722 Rabbim hayırlı, sağlıklı, güzel haberler almayı nasip etsin. Dua edeceğim. Sonucu yazın inşallah olur mu 🥰
hamido buse7272722 inşallah ama erken gebelik testi yaptım o moralimi bozdu biraz çift çizgi falan çıkmadı umutsuzluğa kapıldım tamamıyla anlican :(
Eda0705 hamido canım inan belli olmuyor o işler ya. Geç döllenme oluyor bişe oluyor. Erken tersttede çıkmıyor. Benim 2 gün geçmişti negatifti. 8.günde pozitif çıktı. Umutlanma ama ümidinide kesme bence.