Şu an evdeyim hemde 3 normal doğumdan sonra hiç aklımdan olmayan sezeryan doğumla okadar güzel gectiki hiçbir olumsuzluklara kafanızı takmayın herkesin doğumu acı eşiği farklıdır kendinizi önce Allah’a sonra doktorunuza bırakın gerisi okadar güzel geliyoki Allah hepinizin yardımcısı olsun sağlıkla kucağıniza alın inşallah 🤲🤲💓