Busee-ars Kızlar ya 16. Haftada hissetmeye başladım haraket ve tekmelerini ama dün çok az hissettim bugünde normalde bu saatlerde haraket ederdi şu anda da hissetmiyorum normal mi acaba biraz pimpiriklendim 🥲