Hilal92 Kızlar hastaneden eve geldim doktor yatırmak istedi ama kabul etmedim çünkü hiç ağrım yok sadece baskı hissi var sadece çok halsizim doğumum olursa hiç enerjim yok neden böyle oldu ki acaba anlamadım ya
Edaerdem5203 Hilal92 biraz uzanıp dinlenmeye çalışın güç toplayın hayırlısıyla gelsin bizde bugün 3 cm açıklıkla döndük bi kaç güne gelir dedi bakalım
nunusmom Hilal92 dinlenin yavaş yavaş evde yürüyün ılık duşa girebilirsiniz hurma yerseniz de hızlandırır kolaylaştırır. Enerji güç yapacak besinler tüketin 😇🥰🤍🌸
Hilal92 Dinleniyorum aslında biraz başımda ağrıyor düzensiz uykulardan yarım yamalak tansiyona bakıldı o da normal çıktı bilmiyorum