etonur benim embriyolarim 3 yıl önce donduruldu bu Eylül’de transfer oldum tek embriyo tutmadı, Ekim’de tekrar transfer oldum ikiside tuttu ama birinin kalbi durdu. İlk tüp bebeğimde taze transferdi ikiside tutmustu ama erken doğumla kaybettim. İçini ferah tut olacak tutacak diye kendini hep teselli et. İlaçlarla desteklendiginde tutma şansı yüksek oluyor.