Elanur60_ 36 haftalık hamileyim sağ taraf da kramp şekilinde agrı var normal mi kızlar çok korkuyorum ilk hamileliğim yardımcı olun nolur
MrsMommyy1 Elanur60_ ne olur ne olmaz şiddetli bir ağrıysa muayene olun riske atılmaz gebelikte hiç bir durum burda normal dense bebeğe bişey olsa Allah korusun ihmal etmeyin