Melek2023 kahvesever__ epidural igneyi vururken aci oluyormu? Epiduralin avantaji dezavantaji neler tam olarak. Kisiden kisiye bel agrisi olur diye duydum, gecmez diye duydum… korkuyorum
Koalams kahvesever__ yani ıkınırken hissetmediğin için kontrol etmede zorluk olurmu basur olmaktan falan bi tedirgin oluyorum ya da anlamayıp fazla yırtılma olurmu acaba 🤷🏻♀️
kahvesever__ Melek2023 iğneyi vururken dayanılmaz bir acısı yok bel ağrısı kalıyor avantajı doğum anında hiç bir şey hissetmiyorsun çok güzel oluyor her yerin uyuşuk oluyor
Ellove Melek2023 ignenin soğuklugunu hissediyorsun sadece hic acitan birsey değil. 2 3 dakikada zaten tamamen uyuşmus oluyorsun. Bence hicbjr dezavantaji yok kesinlikle epidural olmalisin. Agrim bile olmadi ameliyat sonrasi
Ellove Bel ağrım da baş ağrımda hic olmadi sadece sonda takili oldugu icin idrar yaparken hafif yanma oldu onun dışında hic agri yok gerçekten
kahvesever__ Koalams doktorunuz söylüyor zaten ne zaman ıkınmanız gerektiğini onun dediklerini yaparsanız sorun yaşamasınız