Mzzz kimyasalda bi düşük gebelikten saymayan var ama onda da bi embriyo oluşuyor sadece yerleşemiyor Rahime ve adet yoluyla atılıyor benim bi dr kimyasallarımı gebelikten saymamıştı diğer drum saydı ve gebelikten saymayan drla dalga geçti o nasıl dr ya falan dedi önce allahın sonra kendinin araştırıp sorunu bulması ve uyguladığı tedaviyle o ay gebe kaldım kızıma sağlıcakla doğurdum o da müdahale gerektirmeyen sessiz bi düşüktür 🙏